Připojte se k mému týmu

Hledám nadšené a motivované kolegy, kteří chtějí růst v dynamickém prostředí realit a financí.

Obchodní asistentka

Pokud se mezi lidmi cítíte jako ryba ve vodě, nedělá vám problém komunikace a rádi se učíte novým věcem, tak hledám právě vás. Na pozici asistenta/ky budete zajišťovat administrativní podporu mne a mého týmu. Praxe není nutná, vše vás naučíme. Stačí pouze chuť a odhodlání učit se novým věcem. Budete mít jistotu stabilního příjmu a bonusové odměny za dobře odvedenou práci.

Co nabízíme:

  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením, či práce na DPP, DPČ
  • Zázemí ryze české společnosti s více než letou historií
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Příjemné vystupování a komunikační schopnosti
  • Znalost práce v programech MS Word, Excel, PowerPoint
  • Výhodou je znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů
  • Proaktivní přístup a ochota učit se novým věcem

Realitní specialista

Vaším úkolem bude zajistit klientům realitní služby na profesionální úrovni. Budete se zaměřovat zejména na nákup/prodej nemovitostí, nabírání nových nemovitostí a kompletní vedení celého realitního obchodu s klientem.

Co nabízíme:

  • Předání know-how v podnikání na realitním trhu
  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Výdělky odpovídající finančním ohodnocením schopnostem realitního specialisty
  • Možnost být součástí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu
  • Zázemí ryze české společnosti s více než letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, loajalitu
  • Proaktivní přístup a ochotu učit se novým věcem
  • Podnikatelské myšlení, finanční gramotnost a cílevědomost
  • Proklientský přístup

Finanční specialista

Úkolem finančního specialisty bude poskytovat klientům službu finančního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Hlavní prací bude kompletní vedení finančního obchodu. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co nabízíme:

  • Předání know-how v podnikání na finančním trhu
  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Výdělky odpovídající finančním ohodnocením a schopnostem finančního specialisty
  • Možnost být součástí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu
  • Zázemí ryze české společnosti s více než letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, loajalitu
  • Proaktivní přístup a ochotu učit se novým věcem
  • Podnikatelské myšlení, finanční gramotnost a cílevědomost
  • Proklientský přístup

Obchodní manažer

Jste-li rozený vůdce, který dokáže motivovat své spolupracovníky a podřízené k výkonům, pak máte v mém týmu místo jisté! Jako manažer/manažerka budete vést tým obchodníků, finančních konzultantů, realitních specialistů a asistentek.

Co nabízíme:

  • Nadstandardní finanční ohodnocení včetně výkonnostních prémií za splnění stanovených cílů
  • Možnost být součástí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu
  • Zázemí ryze české společnosti s více než letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou
  • Splnění certifikací VZSÚ, VZPS, VZIZ, VZPOJ do šesti měsíců od nástupu
  • Komunikativnost a empatii
  • Iniciativní a kreativní přístup k práci
  • Chuť učit se novým věcem
  • Proklientský přístup